Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, a navazující vyhlášky č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů.

Seznam informací, které musí být zveřejněny způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí § 5 zákona č. 106/1999 Sb., a vyhláška č. 515/2020 Sb., resp. její příloha č. 1 a příloha č. 2. Tyto informace se zveřejňují přímo na webových stránkách povinného subjektu ve struktuře dle citovaných právních předpisů. Možnost zveřejnit určité informace pomocí hypertextového odkazu je stanovena v citovaných právních předpisech.

Povinně zveřejňované informace o povinném subjektu

1. Název školy

Taneční centrum Praha – konzervatoř, z. ú. (ve zkrácené formě TCP – konzervatoř, z. ú.)

2. Důvod a způsob založení školy

Právní forma společnosti je zapsaný ústav. Ústav je právnická osoba ustavená za účelem provozování činnosti užitečné společensky nebo hospodářsky s využitím své osobní a majetkové složky. Ústav provozuje činnost, jejíž výsledky jsou každému rovnocenně dostupné za podmínek předem stanovených. Ústav je zapsán ve veřejném rejstříku pod spisovou značkou U 369 vedenou u Městského soudu v Praze. Podrobněji Veřejný rejstřík a Sbírka listin Ministerstva spravedlnosti ČR.

Zakladatelé ústavu jsou dle zakládací listiny z 29. 10. 2015 PhDr. Vlasta Schneiderová a Ing. Antonín Schneider. V návaznosti na změnu právní formy ústav navazuje na Taneční centrum Praha, obecně prospěšnou společnost, která vznikla 17. 2. 1997 a jejich zakladatelé byli PhDr. Vlasta Schneiderová a Ing. Antonín Schneider.

Účelem ústavu je poskytování obecně prospěšné služby veřejnosti, zejména úplné střední a vyšší odborné vzdělání v taneční konzervatoři, akreditované MŠMT. Dále zajišťuje odborné, umělecké a vzdělávací akce tanečního žánru pro fyzické a právnické osoby.

Základní údaje o škole jsou uvedeny zde.

3. Organizační struktura

Orgány ústavu jsou ředitelka, správní rada a dozorčí rada. Více zde.

Statutárním orgánem školy je ředitelka PhDr. Vlasta Schneiderová, která řídí její činnost, jedná a rozhoduje jejím jménem a rozhoduje ve všech záležitostech, které nespadají do pravomoci správní rady. Jednání jménem školy, spadající do její pravomoci, je ředitelka oprávněna činit samostatně.

Ve škole působí pedagogičtí odborníci a nepedagogičtí zaměstnanci. Podrobněji a aktuálně zde.

4. Kontaktní spojení

Viz odkaz zde.

Sídlo: Taneční centrum Praha – konzervatoř, z. ú., Údolní 212/1, 147 00 Praha 4 – Braník

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Taneční centrum Praha – konzervatoř, z. ú.
Údolní 212/1
147 00 Praha 4 – Braník

4.2 Adresa pro osobní návštěvu

Taneční centrum Praha – konzervatoř, z. ú.
Údolní 212/1
147 00 Praha 4 – Braník

4.3 Úřední hodiny (sekretariát)

pondělí až pátek (pokud jsou pracovním dnem) do 8:00 hod. do 15:00 hod., případně po telefonické domluvě

4.4 Telefonní čísla

+420 220 611 980

4.5 Adresa internetových stránek

Taneční centrum Praha (tanecnicentrumpraha.cz)

4.6 Adresa podatelny pro doručování dokumentů v listinné podobě

Taneční centrum Praha – konzervatoř, z. ú.
Údolní 212/1
147 00 Praha 4 – Braník

4.7 Elektronická adresa podatelny

tpc@tanecnicentrum.cz

4.8 Datová schránka

k3gni7c

5. Případné platby lze poukázat na

Komerční banka, číslo účtu 19 – 331 951 0217/0100

6. IČO

251 06 121

7. Plátce daně z přidané hodnoty

Nejsme plátcem DPH.

8. Dokumenty

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

Zakladatelské dokumenty, výroční zprávy, účetní závěrky. Odkaz Sbírka listin Ministerstva spravedlnosti ČR.

Rozpočet
Účetní závěrky jsou ověřovány nezávislým auditorem. Jsou uloženy ve Sbírce listin Ministerstva spravedlnosti ČR.

9. Žádosti o informace

Žádosti po poskytnutí informace dle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, lze podat zejména v listinné podobě prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, popř. osobně v sídle školy. Dále je možné žádosti podat elektronicky do výše uvedené datové schránky a na výše uvedenou e-mailovou adresu.

10. Příjem podání a podnětů

Podání lze učinit všemi způsoby, které předpokládá zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, či jiné předpisy vztahující se k příslušnému typu podání. Zejména je lze učinit v listinné formě, elektronicky nebo prostřednictvím datové schránky, a to dle kontaktů uvedených výše.

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, vyhláška č. 364/2005 Sb., o vedení dokumentace škol a školských zařízení, ve znění pozdějších předpisů,
zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Uvedené právní předpisy jsou k dispozici zde.

11.2 Vydané právní předpisy

Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v sekretariátu.

12. Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Náklady na odeslání informací žadateli

Náklady na každou započatou hodinu dalšího zpracování poskytnutých informací jsou stanoveny částkou 60 Kč. Náklady balného jsou stanoveny paušální částkou 30 Kč. Náklady na poštovné a jiné poplatky se řídí platným sazebníkem České pošty, s. p. V případě osobního odběru požadované informace nebude úhrada tohoto nákladu požadována.


Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
Pokud je poskytnutí informace spojeno s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informace, činí náklady za každou započatou půl hodinu výkonu mimořádně rozsáhlého vyhledávání (vztaženo k 1 pracovníkovi, který vyhledává informace) částku 200 Kč.


Související informace
Poskytnutí informace žadateli je podmíněno uhrazením požadovaných nákladů. Výsledná cena za poskytnutí informace je součtem dílčích cen uvedených v sazebníku. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady částku nezaplatí, jeho žádost bude odložena.

12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Nadřízený orgán dosud nerozhodoval o žádné stížnosti na výši úhrady za poskytnutí informací.

13. Licenční smlouvy

13.1 Vzory licenčních smluv
Nejsou využívány

13.2 Výhradní licence
Nejsou využívány

14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím

Výroční zprávy jsou dostupné zde.